I Vejen Sportsfiskerforening mærker vi også varmen og det kommer denne lille opfordring til at handle om.
Vi er ikke tilhængere af mange regler i vores forening, fordi der er regler nok at forholde sig til, for at få lov til at fiske i vores fiskevand.
Vi tror grundlæggende på at vores medlemmer og dagkortløsere godt kan finde ud af at passe på vores fisk og vores vandløb.
Nogle af vore nabo vandløb op langs vestkysten har besluttet at lukke for fiskeri ved 18 grader.
Vi vil hermed komme med en opfordring til IKKE dyrke Catch and Release i de varmeste timer.
Hilsen bestyrelsen Vejen og omegns sportsfiskerforening
